Reklamationsret

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  
Varen sendes til: 
Akvarie West
Jernbane Allé 7
7480 Vildbjerg
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen - vi modtager ikke pakker, sendt på efterkrav. 
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet – samt udskrift af evt. Email-korrespondance.  
Klageadgang 
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kenni G. Otkjær pr email eller telefon. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 
Center for Klageløsning 
Nævnenes Hus 
Toldboden 2 
8800 Viborg 
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr